hoe stel ik in dat alles wat ik download niet op je ssd word gedownload maar op je hdd?

ik heb net een nieuwe laptop gekocht, alleen alles wat ik download word op mijn ssd gedownload maar dat wil ik niet want dat staat die heel erg snel al vol, dus ik wil dat hij alles wat ik download standaard op mijn hdd download, weet iemand hoe ik dat instel?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
2K
LeonardN
5 jaar geleden
Naast downloaden, moet je ook steeds letten op installeren. Programma's worden ook standaard op de C-schijf gezet.

Antwoorden (2)

Klik met de rechtermuisknop op Downloads en klik op Eigenschappen. Op het tabblad Locatie kun je een nieuwe standaard locatie voor je downloads instellen.
bamibal
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Oke, bedankt het is gelukt!
Open het Configuratiescherm en type 'opslag' in het zoekvenster. Klik vervolgens op 'Opslagruimten beheren'. Daar kun je op welke schijf je foto's, muziek etc. wilt opslaan.
Toegevoegd op 30 augustus 2018 00:22: afbeelding
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Heel erg bedankt, het is gelukt!