Hoe maak ik een video van verschilende bestanden?

Goeiedag,
Ik heb op vakantie mooie momenten gefilmd met mijn Iphone en ook met mijn fotoapparaat Nikon D90 en ik zou graag van dit alles een filmke maken.
Dank bij voorbaat.

5 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Door deze bestanden in te laden in een video-editor. Bijvoorbeeld Lightworks (gratis).

https://www.lwks.com
--
Na het inladen kan je knippen en plakken en bepaalde stukken in gewenste volgorde setten. Daarnaast nog audio en effecten en ander beeld toevoegen.
Toegevoegd op 19 augustus 2018 13:19: tekst
5 jaar geleden
Didier58
5 jaar geleden
Dank u wel.
Lightworks is je beste optie