mijn minecraft java launcher geeft nier weer. ik heb een acer aspire laptop. kan iemand mij helpen?

ik zie onderaan mijn scherm dat Minecraft open staat maar als ik hem aanklik geeft hij kort het bureaublad weer. het lijkt alsof hij heel lang laad. ik heb al 3 keer Minecraft opnieuw geïnstalleerd. weet iemand wat ik moet doen? alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
1.4K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedankt voor het snelle antwoord!!!
mijn laptop opnieuw opstarten en Java opnieuw installeren werkt niet, het maakt geen verschil

Antwoorden (2)

Das vreemd. Meestal lost het opnieuw installeren van Minecraft de problemen op.
Je zou kunnen proberen Java opnieuw te installeren.

Wel eerst even de oude verwijderen door:
In het startmenu: "Programma's installeren of verwijderen" te typen en klik erop.
Zoek in dit menu de Java Runtime Environment (Java 8 update xx) en verwijder deze.

En ga dan naar deze website om de nieuwste versie van Java te downloaden en installeer deze. https://www.java.com/nl/download/
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
heb je al je computer opnieuw opgestart?