Waar kan ik deze psn code redeemen?

De psn code zoals deze H462Y-59782-KBR5L-24518 let op dit is een voorbeeld geen echte code.
Aan de moderator wou ik zeggen het is geen echte code dus niet verwijderen aub.
Op psn store is deze code te lang om in te voeren weet iemand waar ik het wel kan redeemen.

Als iemand het zou weten hoor ik graag bericht van je.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
1.8K
TurfGraver
5 jaar geleden
Hoe kom je aan die code?
Is het wel een psn redeem code en niet een serial nummer?
LeonardN
5 jaar geleden
De code moet trouwens 12-cijferig zijn.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ik heb het online gekocht dat was een voorbeeld maar de mijn is een 50$ code.
weet iemand waar ik het kan redeemen

Antwoorden (1)

Voor PS4

Verzilveren PSN Card - via PS4:
1. Kies je plaatselijke gebruikersaccount op de PS4.
2. Open het ‘Functies menu’ door in het besturing pad op de toets omhoog te
drukken.
3. Ga vervolgens naar ‘Instellingen’ en selecteer ‘PSN’
4. Ga nu achtereenvolgens naar ‘Accountinformatie’, ‘Portemonnee’ en ‘Geld
toevoegen’. Druk daarna op de ‘X-toets’.
5. Kies vervolgens voor de keuzemogelijkheid ‘Code inlossen’.
6. Vul de twaalf cijfers van de PSN Code in en kies voor de mogelijkheid ‘Doorgaan’.

Verzilveren PSN Card - via PS3:
1. Log in op je plaatselijke PS3 gebruikersaccount en volg de onderstaande
stappen:
* Ga naar accountbeheer en selecteer ‘Codes inlossen’.
* Ga vervolgens in de PlayStation Store naar de onderkant van het linker menu en
selecteer ‘Codes inlossen’.
2. Vul nu de twaalf cijfers van de PSN code in en klik op ‘Doorgaan’.