Melding snapchat: inlog ander IP adres en locatie?

Na het inloggen op een andere wifi kreeg ik de melding via de mail van snapchat dat ik in de buurt van.... via ip.... op toestel... ben ingelogd Nu ben ik benieuwd hoe snapchat kan aflezen welk soort apparaat ik gebruik en hoe ik dit kan wijzigen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
11K
TurfGraver
5 jaar geleden
IP adres en brouwser en toestel informatie wordt bij inloggen meegestuurd (wel handig om correct te kunnen reageren op jou inlog). Dit kun je wijzigen door ander toestel te gebruiken?

Antwoorden (1)

Hoi!
Bij het inloggen kijkt Snapchat altijd naar de apparaatgegevens, om te kijken welk apparaat je op dat moment gebruikt, en naar het IP-adres waar de inlogpoging vandaan komt. Dit is onder andere om verdachte inlogpogingen te voorkomen. Het is helaas niet mogelijk om te wijzigen dat Snapchat deze informatie verzamelt.