Hoe sla je de eerste twee pagina's over tijdens het nummeren op Word?

Ik moet een werkstuk schrijven en daarom moet ik de eerste twee pagina's overslaan tijdens het nummeren van pagina's (voorkant inhoud). Ik kan niet op "link to previous" klikken trouwens.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.1K
TurfGraver
6 jaar geleden
Lang leve google:
https://support.office.com/nl-nl/article/paginanummers-later-laten-beginnen-in-een-document-c73e3d55-d722-4bd0-886e-0b0bd0eb3f02#startlater

Antwoorden (1)

Misschien heb ik niet dezelfde Wordversie, maar bij paginanummer-opmaak kun je aanklikken dat je vanaf x wilt gaan nummeren.