Bestaat er een functie in Outlook om even geen e-mails te ontvangen?

- M.a.w.: is er een offline-knop in Outlook?
- Wens: ik wil wel toegang houden tot Outlook op mijn werk om de info in e-mails te bereiken. Maar ik wil soms even een paar uren geen afleiding door binnenkomende e-mails.
- Geprobeerd: het uitzetten van alleen de ontvangstmeldingen rechts onderin het scherm, vind ik niet voldoende. Ik heb 'Verbindingsstatus handmatig instellen' geprobeerd, maar dat werkt niet.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.3K
jc54
6 jaar geleden
Outlook niet opstarten........
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
" Outlook niet opstarten........"
De volgende keer iets beter lezen....
SimonV
6 jaar geleden
Er bestaat een offline knop:
Kies Zenden/Ontvangen -> Offline
http://carlcheo.com/how-to-stop-receiving-emails-in-microsoft-outlook

Antwoorden (1)

Ja, die functie is er.
Ga linksbovenin de balk naar 'Bestand' -> 'Opties'
Zoek onder 'Geavanceerd' naar het tabje 'Verzenden en ontvangen' en druk op de knop 'Verzenden/ontvangen...'
Hier kun je per account of voor alle accounts zetten of ze wel of niet meegenomen worden bij verzenden/ontvangen, en of dit automatisch gebruikt.
Als je alle vinkjes uitzet, zou je als het goed is geen nieuwe mails meer binnen moeten krijgen.
Ritsuka