Hoe vind je identieke woorden in een Word bestand?

Ik heb een vrij lange lijst met Eng-NL woorden gemaakt, maar wil weten of ik sommige woorden twee keer heb getypt. Ik wil liever niet met Ctrl+F één woord per keer zoeken, want dat gaat verschrikkelijk lang duren. Ik zoek een manier waarbij alle dubbele woorden in één keer gevonden kunnen worden.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
9.2K

Het beste antwoord

Dat zou ik zelf op de volgende manier doen: Knip en plak de lijst naar Excel. Daar kun je namelijk bij Gegevens de Duplicaten automatisch laten verwijderen.
Amadea
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jazeker, met een 'wildcard' zoek: (<*>) \1
Zoek daarop, en hij controleert het heel document voor je.