Wat zijn gebruikersnaam en wachtwoord voor een Thomson router?

Ik wil met een paar vrienden een minecraft server starten, deze wil ik port forwarden. Een vriend weet precies hoe dit moet. Één probleempje, als ik mijn ip intik wordt er gevraagd naar een gebruikersnaam en een password, ik heb wat research gedaan en dit is vaak admin, admin of (leeg), admin, al deze dingen heb ik al geprobeert, wat moet ik nu doen? Mijn router is een Thomson TWG870UG. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
2.7K

Het beste antwoord

Als dat modem nog standaard is dan zou je de gebruikersnaam niets in moeten vullen en bij het wachtwoord admin in moeten vullen.

Toegevoegd na 3 minuten:
En ander misschien de reset-knop 20 seconden indrukken. Als het goed is reset je de modem dan naar de fabrieksinstelling. Dan ben je dus wel al je eigen gemaakte instellingen kwijt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je dit wil doen met een thomson router ben je de pineut deze routers zijn zo lek als een mandje een beetje hacker kraakt dit ding binnen enkele minuten tp link heeft hiervoor de beste routers en kost rond de 50 euro bij thomson is de pasword admin en de username blank dus niets in vullen de

TP-Link TL-WR941ND Router is voor jouw doeleinde de beste optie groet zhygan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de tip, het is gelukt!