Hoe kan je met zijn tweeén forinten spelen (een op computer en een op ps4)?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
9.7K

Antwoorden (2)

De persoon die op de PS4 speelt moet zijn Fortnite (pc) account linken met zijn PSN. Degene die op de PC speelt moet in de party van degene die op de PS4 gaan. Aangezien je op Fortnite vrienden kunt toevoegen gebaseerd op naam is dit geen probleem.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
In principe is het niet heel moeilijk maar kost het de eerste keer misschien wat tijd.
Het gaat als volgt:

1. De PS4 gebruiker maakt een epicgames.com account aan
2. De PS4 gebruiker linkt dit account aan zijn PSN account
3. De PS4 gebruiker download en start de Epic Games Launcher op zijn computer (Fortnite hoeft niet te worden gedownload!)
4. De PS4 gebruiker voegt de PC gebruiker toe aan zijn vriendenlijst
5. De PC gebruiker accepteert het vriendschapsverzoek
6. De PS4 gebruiker start Fortnite opnieuw op
7. De PS4 gebruiker nodigt de PC gebruiker uit in de party

Stap 7 is belangrijk. Het kan namelijk niet altijd mogelijk om de PS4 gebruiker uit te nodigen tot de party