Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe haal ik veilig deze bestand terug?

Het bestand is 22 GB groot en helaas kan ik hem niet openen en zie bijlage!
Ik wil hem niet kwijt raken.
Het is op zich een belangrijke filmpje.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Of diepzoeken op de bestandsnaam, of je schijf wegbrengen in de hoop dat ze het bestand terug kunnen halen, maar dat is erg duur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
Wat is diepzoeken?
Even kijken of Recuva hem nog kan vinden:

https://www.ccleaner.com/recuva
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Dat bestand zat nog in de download-fase, dus tenzij je niet de hele download hebt afgebroken bevindt dat bestand zich in de download folder(met een andere naam), indien de browser is afgesloten tijdens het downloaden dan wordt dit bestand automatisch verwijderd. Alleen dan met oplossingen zoals Testdisk of Recuva(zoals LeonardN voorstelt) kun je misschien nog delen van dit bestand terugvinden, maar als je 'm terugvindt dan nog heb je een bestand dat nog niet 100% was afgerond en dus incompleet. Tip: Nog een keer downloaden?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
Ben benieuwd naar de uitleg van de min. Plus.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er zit hier een één of andere trol altijd mijn antwoorden te minnen :-) Als dit nieuwe site ooit nog komt hoop ik dat je een min moet motiveren want zo zegt het helemaal niks.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding