hoe kan ik avg pc tune-up verwijderen,heb echt al heel veel geprobeerd,hij staat niet in het configuratiescherm,wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.6K

Antwoorden (1)

Avg Tuneup is een addon van Avg ( toevoeging ).
Deze kan je alleen verwijderen door Avg compleet te verwijderen.
Als het goed is dan zie je in de lijst van je software Avg er tussen staan.
Na verwijderen moet je een herstart doen.
Daarna installeer je opnieuw Avg, maar dit keer lees je nadrukkelijk door welke addons je er bij wilt installeren.
Ik zelf gebruik alleen de basis, en dan ook nog zo minimalistisch mogelijk.
Dus geen tune up, geen savesearch, geen mailprotectie en ook geen geweldig startpagina van avg.
Avg is in kale toestand net zo effectief, en je belast hiermee je machine stukken minder.