Bij microsoft office heb je excel, maar hoe heet dat onderdeel bij het gratis programma: openoffice?

Ik wil graag het onderdeel excel installeren van openoffice. Maar bij openoffice heeft het allemaal een andere naam.
Hoe heet dat onderdeel excel bij openoffice?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Open office zal binnenkort een betaalde versie gaan worden. De gratis variant die als vervanging daarvan is in libreoffice. Dit is exact hetzelfde verder. Dus als je eraan begint beter meteen libreoffice te nemen.
http://www.libreoffice.org/ Ik werk met senioren en geef ze pc uitleg. Bij allen heb ik sinds deze week deze versie geinstalleerd. Er zit ook een nederlands taalpakket bij.

Het beste antwoord

Dat heet CALC.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De naam daarvan, is CALC