hoe kan ik van csv naar excel importeren?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.5K
dudemeister
6 jaar geleden
tab Data; Tekst to Column en kies voor Delimited door “comma” en dan verder Next / Finisch

Antwoorden (1)

Eerst Excel openen. Vanuit Excel: bestand>> openen>> Klik je csv bestand aan... Dan vraagt Excel hoe je het wilt importeren. Het eerste pop-up scherm vraagt wat het scheidingsteken is, in het tweede kan je per kolom aangeven of het een tekst, een getal of iets anders is. Door op volgende te klikken opent het bestand zich in Excel en kan je het opslaan als Excel bestand.