Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe verwijder ik utorrent?

ik heb utorrent, maar die wil ik verwijderen maar er staat hele tijd dat ik geen machtiging heb terwijl ik de administrator ben. iemand een idee?
windows 64 bit

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
3.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Staat Gebruikersaccountbeheer nog aan in je Windows? Dit levert vaak veel problemen op t.a.v. machtigingen en het aanbrengen van wijzigingen in bestanden. Dit zou je via het controle paneel uit kunnen schakelen, als dat nog niet was gedaan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ja ik ben de administrator

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Om een programma dat zichzelf liever niet wil laten verwijderen toch weg te gooien gebruik ik altijd ioBit uninstaller. Deze tool verwijdert een programma compleet dus ook cachebestanden en registeraanpassingen worden ongedaan gemaakt of verwijdert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
deze software heeft me geholpen met het verwijderen van utorrent.
bedankt voor jullie tijd

Andere antwoorden (1)

Ik gebruik meestal dit programma revo uninstaller zie bron om dit soort dingen te verwijderen, want hij verwijderd ook je register sleutels, dit zorgt ervoor dat er niks meer in je Windows iets overblijft!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding