Bestaat er een progamma waarmee tweets op de gewenste tijd worden getweet?

Dus jij voert de tweets in met een tijd en om die tijd worden dan die teksten getweet.

Toegevoegd na 26 seconden:
Automatisch dus! :)

Toegevoegd na 3 minuten:
Zo zijn er ook twitter accounts zoals deze: https://twitter.com/#!/hoelaatishet waar elk uur een tweet wordt verstuurt, dit gaat waarschijnlijk automatisch op de gewenste tijd. Zo bedoel ik het.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je kunt met het programma 'TweetDeck' alleen op je computer tweets inplannen. Je kiest een datum en tijd, en klikt dan op 'Schedule.' Je kunt met de smartphone-versie van TweetDeck geen tweets inplannen.

Op de website HootSuite.com kan je, net als bij TweetDeck, tweets inplannen. Een voordeel is dat het gewoon een website is, en je niets hoeft te installeren. Met de smartphone-versie van HootSuite kan je ook op je telefoon tweets inplannen.

Als laatste is er ook 'Twuffer.com.' Met deze site kan je echt alleen tweets plannen, verder helemaal niets.

Bij voorkeur raad ik TweetDeck aan; je mist geen enkele tweet op je computer, en kunt gemakkelijk je geplande tweets beheren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

met tweetdeck kun je instellen hoe laat de tweet er uit moet.
"Schedule this update" rechts onder het tekst vlak voor de tweet.

Maar er zullen vast nog meer programma's zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer hootsuite. Daar kun je tweets instellen en op een bepaalde tijd laten versturen.