hoe kan ik alles copieren van oude naar nieuwe windows10 laptop?

Ik wil mijn gegevens niet kwijt op mijn oude laptop, maar ze kopiëren naar de nieuwe laptop. Het gaat dan om programma's e documenten.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dit heet een Back-up maken, dat kun je doen via Onedrive, maar ik weet niet of je over genoeg ruimte beschikt om dat te doen, of een externe-harde schijf aansluiten op de oude laptop, een back-up maken en op de harde schijf zetten, deze op de nieuwe laptop aansluiten en alle gegevens van de harde schijf op je laptop overplaatsen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Via de back-up lukte het prima op 1 programma na Acrobat reader gaf ineens de meding System geeft u geen toegang om het programma te openen.

Andere antwoorden (1)

Documenten kan je op allerlei manieren overzetten, denk aan
USB-stick
Externe hardeschijf
Branden op CD/DVD
Uploaden naar een clouddienst en downloaden

Programma's kan je beter opnieuw installeren, daarmee gaan schuiven zorgt enkel voor ellende.