Ben je nog niet klaar met een project maar moet je er even tussenuit? Klik dan in het hamburgermenu op Opslaan als / Opslaan als project. Geef het beestje een naam en klik op 3D-project opslaan. Wanneer je de volgende keer aan je creatie verder wilt werken, kies je in het hamburgermenu voor Openen. Hier vind je meteen je Recente projecten terug.

Is je project wél af, kies dan voor Opslaan als en Exporteren. Je kunt het bestand nu onder andere opslaan als jpeg, png of bmp, maar ook als 3mf-bestand. Dit laatste is een bestandsindeling die niet alleen door andere 3D-software gelezen kan worden, maar ook door 3D-printers.
SimonV
6 jaar geleden
marcrins
6 jaar geleden
heel erg bedankt voor U antwoordt,hier kan ik iets mee,heb het zelf niet kunnen vinden.
Bedankt
marcrins
6 jaar geleden
snel en correct antwoordt,ik heb het gelijk geprobeerd en het werkt