Ik heb een CCleaner gedraait omdat ik op skype niet kon inloggen. Ong: 500 mb + 25 KB opgeschoond. Ik kan nog niet inloggen. Wat Nu?

Toegevoegd na 35 seconden:
Er stond ''schijf vol'' en na advies van anderen moest ik een CCleaner draaien

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

skype even opnieuw installeren? Wil wel s helpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De tip van de voorganger ligt het meest voor de hand. Uninstall eerst de oude versie van skype, just to be sure, download dan de nieuwe versie en installeer deze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk ook eens jouw firewallinstellingen na en vergelijk die met de eisen die Skype aan de (open) poorten stelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
check de minimum systeem vereisten voor skype, dus ook of je genoeg vrij schijfruimte heb, zet je firewall uit neem aan dat je die hebt of zet deze in installatie mode of learning mode en idd eerst uninstallen dan rebooten ccleaner draaien rebooten skype installeren met firewall uit of in learning mode of installatie mode dan weer reboote.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reboot=herstart
Firewall dingen weet ik ff niet, tijd geen pc gebruikt.