Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een muziekvideo die mij bevalt in de nieuwe situatie toevoegen aan een van mijn afspeellijsten op YouTube?

Ik heb bij YouTube een abonnement met veel afspeellijsten. Ik verzamel volksmuziek en heb die ingedeeld in landen. Nu ben ik net terug van een maand vakantie in het buitenland en blijkt bij terugkomst van alles op You Tube te zijn veranderd. Eerst was het zo dat als ik een video die ik zag aan een van mijn afspeellijsten wilde toevoegen ik op de knop TOEVOEGEN klikte en dan kwam de hele lijst afspeellijsten tevoorschijn en klikte ik op het land waar ik die video wilde plaatsen.
Nu is er nog steeds een knop TOEVOEGEN maar als ik daarop klik krijg ik maar 2 keuzes, nl LATER BEKIJKEN of NIEUWE AFSPEELLIJST MAKEN. Ik wil geen nieuwe afspeellijst maken. Ik wil alleen de uitverkoren video aan een van mijn lijsten toevoegen. Hoe krijg ik dat nu voor elkaar?

6 jaar geleden
in: Software
20

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Om een muziekvideo toe te voegen aan een afspeellijst op YouTube, moet je eerst de video bekijken. Klik vervolgens op de knop 'Toevoegen aan' onder de video en selecteer de afspeellijst waar je de video aan toe wilt voegen.
(Lees meer...)
Bronnen:
een maand geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding