Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik Spotify muziek op mijn sdkaart zetten in android?

Op internet staat er dat je naar instellingen moet gaan en dan naar opslag maar er is geen categorie opslag op de spotifyapp in mijn gsm

Toegevoegd na 19 seconden:
https://support.spotify.com/dk/using_spotify/system_settings/save-to-sd-card/

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
23.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

als het goed is heb je een account aan gemaakt op spotify en die liedjes daar opgezet/gedownload?, want je kan het als het goed is niet downloaden op je telefoon (tenzij je spotify premium hebt) want de muziek staat op je account dus als je op een ander apparaat ook je muziek wilt luisteren dan zou je moeten inloggen.
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Neen, ik ben ingelogd en heb premium. Maar als je premium hebt kan je muziek downloaden voor offline beluisteren. Deze wordt standaard opgeslagen op geheugen van de telefoon en dit wil ik veranderen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Start Spotify en kies rechtsonder Bibliotheek. Dan zie rechtsboven in je scherm een tandwieltje staan. Klik die aan en scroll helemaal naar beneden naar overig. Daar staat Opslag.
Als je een werkende SD kaart in je telefoon hebt zitten zou hij daar bij moeten staan.
Start Spotify en kies rechtsonder Bibliotheek. Dan zie rechtsboven in je scherm een tandwieltje staan. Klik die aan en scroll helemaal naar beneden naar Overig. Daar staat Opslag.
Als je een werkende SD kaart in je telefoon hebt zitten zou hij daar bij moeten staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding