hoe kun je zien of je mp3 bestand digital rights management heeft?

Sommige bestanden kan ik niet in de auto afspelen. Hoe kan ik nou zien welke bestanden ik dus niet in de auto moet proberen af te spelen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
TurfGraver
6 jaar geleden
ITunes mp3?
Is het wel drm en niet de bitrate welk problemen geeft?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb alle mp3 bestanden in de zelfde bitrate omgezet. Toch komen er af en toe nummers langs die niet afgespeeld worden, na ongeveer een minuut begint dan het volgende nummer. Vervelend want je wilt niet onder het rijden met die radio bezig zijn. Volgens de handleiding kan het apparaat geen DRM beveiligde bestanden afspelen
TurfGraver
6 jaar geleden
En die bestanden spelen wel goed af op de computer? Zijn ze op cd gebrand of staan ze op een stick?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
op PC zonder problemen. De bestanden staan op USB stick.
Apparaat is een Pioneer DEH-P6000UB
In de handleiding staat bij foutmeldingen:
De aangesloten
draagbare USBaudiospeler/het USB-geheugen bevat WMA-bestanden die door Windows Media
DRM 9/10 zijn beveiligd Speel audiobestanden
af die niet door Windows Media DRM 9/10 zijn beveiligd.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Via cd zeg je als het goed is (werkt bij mij) doe je je cd in je pc en dan rechter muisklik op t muziek bestand daar staat t bij mij altijd
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De muziek bestaat uit mp3 bestanden waarvan ik niet altijd weet waar het vandaan komt. Ik wil graag uit de collectie mp3 bestanden de beveiligde bestanden verwijderen maar ik weet niet welke dat zijn.
TurfGraver
6 jaar geleden
Ben benieuwd of het aan drm ligt maar hier (in het Engels) hoe je kunt 'zien' of er drm op staat.
http://www.etdot.com/2012/03/01/how-can-i-tell-if-my-mp3-audio-files-are-drm-protected/

Antwoorden (1)

Op een computer kun je de map met bestanden op gedetailleerde weergave zetten. Daar kun je een extra detail toevoegen "beschermd (protected)". Als er niets staat zijn ze niet beschermd.

Overigens is dit meestal niet het probleem. Meestal staan er (gezien je foutmelding) nog bestanden tussen die geen .mp3 zijn.