Ik wil mijn dagelijkse uitgaven bij gaan houden. Als ik google op huishoudboekje krijg ik tig programma's. Kan iemand mij een goed progje aanraden ?e

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (2)

Je kunt hier heel simpel Excel voor gebruiken, kolom inkomsten, kolom uitgaven, tabblad per maand, en klaar. Je kunt het nog mooier maken met een jaaroverzicht er bij.

Zelf gebruik ik naar grote tevredenheid Afas. Dit is een online huishoudboekje. Je importeerd heel makkelijk de gegevens van je internetbankieren, en dan word alles in categorieën gezet?
Zelf gegevens toevoegen van contante betalingen is ook makkelijk.

Toegevoegd na 3 minuten:
Vraagteken achter gezet hoort daar niet, typfoutje.

De website is trouwens Afas Personal: https://www.afaspersonal.nl
Ritsuka
6 jaar geleden
Cashflow.nl, heel overzichtelijk en gebruikersvriendelijk