bestanden gaan niet vanaf mij samsung s7 naar mijn pc dropbox, hoe kan dit?

enkele bestanden zijn heel vlot gegaan, vervolgens een filmpje en enkele fotos ook naar dropbox willen zenden, maar dat blijft hangen....al geruime tij in de wacht

6 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Om bestanden van je Samsung S7 naar Dropbox op je pc te verzenden, moet je de Dropbox-app op je telefoon installeren. Open de app en log in met je Dropbox-account. Selecteer de bestanden die je wilt verzenden en klik op de optie 'Verzenden naar Dropbox'. Kies vervolgens de map waar je de bestanden wilt opslaan en klik op 'Verzenden'.
Bronnen:
een maand geleden