Ik heb een 64 bit systeem op mijn pc met windows 7 ultimate. Kan ik een 64 bit windows 7 platinum kopen en dat installeren zonder problemen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Platinum???
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedoel je wellicht premium?

Antwoorden (1)

je bedoelt wss premium. En ja je kan dat er op zetten. Je kan dan nog kiezen of je je oude windows wilt vervangen of de windows premium OS installeert naast je oude windows.

Maar ik weet niet wat het grote voordeel is van premium tov die andere?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoel natuurlijk: voordeel van ultimate tov premium*
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik moet windows opnieuw kopen en premium is veel goedkoper