Hoe kan ik op mijn macbook air van Icloud geheugen overschakelen naar eigen geheugen?

ik heb een macbook air maar op de een of andere manier word alles opgeslagen op de icloud. en daar heb ik maar 5gb van. ik wil graag dat alles voortaan gewoon op het geheugen van mijn macbook wordt opgeslagen. hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dat werkt dynamisch al zo, programma's zoals Keynote en Numbers onthouden de laatste locatie waar de bestanden zijn opgeslagen, dus kies simpelweg een andere locatie zoals ergens onder de gebruiker folder. Ook helpt het om anders in Systeem Voorkeuren > iCloud > de "Documenten & Data" uit te vinken.