Crash verzameling.odb. Bij opstarten PC telkens vraag naar herstel: mislukt. Hoe verwijderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Probeer eens een systeemherstel uit te voeren. Deze vind je bij het startmeneu links onderin en dan onder het kopje bureauassecoires-->systeemherstel. Je kan je computer naar elke datum terugbrengen toen je het probleem nog niet had. Ik hoor graag of het succes heeft gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het bovenstaande antwoord niet werkt (wat ik betwijfel) kun je altijd nog bij het opstarten van je PC F12 drukken. Dan moet je hem in Save-modus starten en dan kun je verwijderen wat je wilt.