Hoe kan ik dit filmpje opnemen?

Met welk software kan ik dit filmpje opnemen?
http://www.at5.nl/artikelen/40379/koningin-meteen-in-veiligheid-gebracht
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Met een grabber. Onder andere Fraps kan werken of CamStudio.

Fraps is goede kwaliteit maar de gratis versie moet je in stukjes van 30 seconden doen. (Je kan hem ook cracken via piratebay.org) en CamStudio is gratis maar wat slechter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je Firefox gebruikt, kun je dat met de plugin: Downloadhelper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je dat met dit filmpje geprobeerd?
Download hier Debut Video Capture Software:
http://www.nchsoftware.com/capture/ (druk op de rode knop "Get It Now Free".

Met Debut kan je nu alles opnemen wat op je scherm komt (dus ook bewegend beeld), en bewaren als videobestand.

Druk dus op de opnameknop in het programma Debut (onderaan je scherm) en open dan gewoon de link. Opgelet: alles wordt opgenomen, dus best vooraf al de link van youtube in een apart venster zetten zodat je er gewoon naartoe kunt klikken bij het opnemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen met de unregistered hypercam 2, daarmee kun je op je beeld elk plekje opnemen ook het filmpje maar als je zelf een filmpje wilt maken kan erook mee