Hoe komt het dat filmpjes afspelen niet meer lukt op Chrome?

Ik kan geen filmpjes meer afspelen op mijn Macbook via Chrome. Youtube, webcasts, Instagram filmpjes. Ik ben bang dat ik per ongeluk een programma o.i.d. van mijn computer heb gewist waardoor dit niet meer lukt, maar ik weet niet wat.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (1)

Misschien heb je flash player per ongeluk verwijderd.
Hopelijk helpt opnieuw installeren:
https://helpx.adobe.com/flash-player.html

Toegevoegd na 1 dag:
De oplossing bleek te zijn: Chrome updaten.
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Via die site kom ik er acheer dat Flash player wel op mijn laptop staat, en dat die ook aanstaat. Bij stap vijf staat dat je kunt kijken of die goed is geinstalleerd als er wolken bewegen in de animatie, dit is bij mij het geval. Youtube filmpjes en overige filmpjes kan ik echter niet zien.
SimonV
7 jaar geleden
Werkt het wel als je alle extensies en/of andere hulpprogramma's uitschakelt? Zet chrome://extensions in je adresbalk en schakel ze uit. https://discussions.apple.com/thread/7618544?start=0&tstart=0
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het probleem zat hem niet in de extensies, dat had ik al geprobeerd. Toen zag ik daaronder 'over' staan en begon Chrome te controleren op updates, geupdate, Chrome opnieuw opgestart en filmpjes doen het weer! Gelukkig.
SimonV
7 jaar geleden
Fijn dat het gelukt is!