het lukt niet om foto's van mij camera naar pc te zetten, hoe moet ik dat doen?

ik heb mijn camera aan mijn pc aangesloten, ne toen moest hij het apparaat installeren en ik heb per ongeluk op sluiten geklikt. nu kan ik het niet meer aansluiten en mijn foto's overzetten.

kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
1.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
.... sorry m'n kristallen bol ligt nog thuis.
dudemeister
7 jaar geleden
kijk voor je volgende geheugenkaart dat je er een neemt met Build in wifi
gaat het draadloos mee elke keer als je thuiskomt en contact legt met je pc

Antwoorden (1)

Ik ga er van uit dat je Windows gebruikt.
Kijk of er een vermelding staat onder: Configuratiescherm\Programma's\Programma's en onderdelen", en verwijder die.
Sluit je camera aan op een andere (usb) poort, zet de camera aan en kijk of er opnieuw een installatie start. Laat dit kortdurende proces uitlopen.
Mogelijk moet je de camera nog toestemming geven om te communiceren met de pc. Zie op het schermpje van de camera. Start verkenner op en kijk of je camera als verwisselbare schijf (stationsletter) DCIM dir staat aangegeven. Klik dan verder tot je je foto's ziet staan als afzonderlijke bestanden. Dan kun je verder wel kopiëren enz.
Rob