Hoe pas ik de standaard lettergrootte aan in Outlook 2010?

Ik zoek mij rot, maar ik kan de functionaliteit niet vinden.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Start Outlook.
Open de mailmap waarin u de letters wilt vergroten.
Klik in het Lint op het tabblad Beeld.
Klik in de groep 'Huidige weergave' op Weergave-instellingen.
Een nieuw venster verschijnt. Klik op Overige instellingen.
Het venster 'Overige instellingen' opent. U ziet nu wat mogelijkheden en boven in het venster twee knoppen, namelijk 'Lettertype voor kolom' en 'Lettertype voor rij'. Klik op een van deze knoppen.
U krijgt het venster 'Lettertype' te zien waarin u het lettertype kunt wijzigen, en vooral belangrijk: de grootte. Klik een grotere weergave aan (bijvoorbeeld 10 of 12 punten).
Klik op OK.
U gaat terug naar het overzichtsvenster. Klik nu op de andere knop en wijzig ook die grootte op de genoemde wijze.
Klik in het overzicht op OK en daarna nog eens op OK om de wijzigingen in te laten gaan.
SimonV