Hoe kan ik beveiligd WINRAR-bestand openen?

Een tijd geleden heb ik met WINRAR een hoop bestanden ingepakt. Ik heb hierbij meerdere zipfiles gemaakt. Eén voor afbeeldingen, één voor documenten, etc. Ik heb deze beveiligd met een wachtwoord. Nu wil ik deze zipfiles openen, maar gaat dat niet. Er staat dat ik verkeerd wachtwoord heb of het bestand corrupted is. Ik weet zeker dat ik het juiste wachtwoord heb. En het kan toch niet dat alle bestanden in alle zipfiles corrupted zijn?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
SimonV
7 jaar geleden
Heb je "Archief herstellen": [Alt] R al geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De kans dat plotseling een bijzondere selectie bestanden corrupt is geraakt is inderdaad klein, als verder alle andere bestanden op het betreffende volume het nog gewoon doen. Dus ik denk toch dat je nog eens goed over dat wachtwoord moet nadenken... Wellicht gewoon iets sufs als hoofd- en kleine letters (of CAPS LOCK)?
SimonV
7 jaar geleden
Of kies het uitpakpad, waarbij je kunt aanvinken dat je beschadigde bestanden wilt behouden. http://www.isunshare.com/blog/how-to-repair-archive-files-after-corrupt-or-damage/

Antwoorden (1)

Als je wachtwoord fout is zegt winrar ook dat het corrupt is dus waarschijnlijk toch een wachtwoord foutje