mijn computer start op en valt dan uit hoe kan dit ??

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kan van alles zijn, misschien handig als je uitlegt wat je hebt, maar dan nog blijft het gissen. Mogelijkheden zijn:
-Voedingsprobleem
-Oververhittingsprobleem
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Controleer je ventilator op stof en vuil. MrTomaat noemt o.a. een oververhittingsprobleem. Een ventilator zuigt veel troep mee naar binnen. Heb exact hetzelfde gehad. Toen de ventilator voorzichtig op een lage stand uitgezogen en het probleem was verholpen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Om een goed antwoord op je vraag te krijgen zul je iets specifieker moeten zijn over het soort computer: laptop of pc. En over eventuele meldingen die verschijnen

Antwoorden (1)

Een mogelijkheid is dat de accu van de computer leeg of versleten is, en niet met een snoer aan een stopcontact is verbonden. Dan valt het apparaat direct weer uit, want het kan nergens meer stroom vandaan krijgen.
Amadea