Hoe zorg ik ervoor dat het bereik (5,10,15) ingevuld word in een berekening op een ander tablad op excel?

ik heb 2 tabbladen, op de eerste staat een erg grote berekening, waarin een aantal stuks moet worden ingevuld. Ik wil graag op een ander tabblad van een bereik van het aantal stuks (5,10,15,20 etc.) (tabblad 2) de uitkomst van die gehele berekening (tabblad 1) telkens bij die verschillende waardes.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

je kan het bereik laten verwijzen naar een ander blad. Dit doe je door =blad#!#
#1: bladnummer
#2: celnummer