De blauwe editie (blue edition) is een piratenversie

Het vereist geen serial en activatie. Tevens is hij (durf ik niet 100% zeker te zeggen) engelstalig.

Toevallig aan het rondstruinen op FTD?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

mij lijkt de normale 2007, die is namelijk voor een groot gedeelte blauw.

dit kun je aanpassen in de office opties wanneer geïnstalleerd. Ik denk dat dat bij deze versie niet kan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De "Blue Edition" is een versie van Office 2007 die oorspronkelijk bedoeld was voor medewerkers van Microsoft, maar tegenwoordig ook 'gepirateerd' te downloaden is.

Deze (piraten)versie van Office 2007 hoeft niet te worden geactiveerd en is gewoon updatable.

Het betreft hier niet een legale versie van Office, voor zover ik weet.
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd alleen voor medewerkers bedoeld en voor normale gebruikers dus illegaal maar wel populair. Interface is hetzelfde voor zover ik weet.