Waarom IP camera configureed niet?

ik klik op snel installatie toets en voer ik wifi wachtwoord in en klik start configuratie, hij blijft een minuut bezig dan geeft ie aan "zoeken mislukt",hij wordt niet verbonden met wifi netwerk en dat is enige manier om verbinding te maken!!?

http://www.banggood.com/Wanscam-HW0036-WiFi-720P-Pan-Tilt-ONVIF-IR-Cut-Indoor-Two-way-Audio-IP-Camara-Support-ONVIF-TF-Card-p-1098064.html

Picture for question
7 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

IP camera's kunnen moeilijk te configureren zijn, omdat er veel verschillende instellingen zijn die aangepast moeten worden. Controleer of de juiste netwerkinstellingen zijn ingesteld, zoals het IP-adres, subnetmasker, gateway en DNS-server. Controleer ook of de juiste firmware is geïnstalleerd. Als dit niet het geval is, probeer dan de camera te updaten.
Bronnen:
een maand geleden