Kun je ook een bepaald programma standaard laten op starten vanaf je tweede scherm?

Kun je dit doen zonder dat je 2e scherm je hoofdscherm is?
besturingssysteem Windows 7.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
2.1K

Antwoorden (1)

Windows onthoudt meestal per programma op welke monitor deze als laatste is opgestart. Een volgende keer probeert Windows dan het programma weer op die monitor te openen.

Als je volledige controle wilt, dan raad ik UltraMon aan: https://www.realtimesoft.com/ultramon/
Al moet ik er meteen bij vertellen dat dat programma geen gratis software is. Je mag het een tijdje gratis uitproberen en als dat bevalt moet je een licentie kopen voor 40 dollar. Of je kunt het programma verwijderen als je besluit dat je niet daarvoor wilt gaan betalen.