kan je een sony a35 als webcam gebruiken?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Wat je eerst moet afvragen, 'Heb ik zo'n goede camera nodig als alleen een webcam, wat meestal niet zo groot in beeld is?'
Je zou ook kunnen kijken naar een compact camera. Die zijn over het algemeen iets makkelijker neer te zetten, dan zo'n systeemcamera.

Iedereen heeft weer een andere mening over welke webcam fijn is. En als je nog niet veel ervaring hebt met webcams dan zou ik niet meteen deze kopen. Je kan beter eerst een goedkopere en dan kan je ontdekken wat je mist. Als je echt een betere wilt dan kan je opzoek gaan naar wat je echt heel erg mist op je goedkope webcam.

Dus een snel antwoord op je vraag is 'Ja' maar ga je hem kopen en je begint net met iets waar je een webcam voor nodig hebt moet je jezelf afvragen of het nodig is.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
oke dankje maar deze camera had ik nog liggen en wist niet als het kon ja of de nee