Als je bent uitgenodigd voor een afspraak maar je geen rechten (meer) hebt om deze te bewerken, dan kun je deze afspraak toch verwijderen uit je eigen agenda. Dat gaat als volgt:
- Open Google Agenda op je computer. (Het kan dus niet op je telefoon of tablet).
- Open de afspraak die je wilt verwijderen.
- Klik op Verwijderen of Uit deze agenda verwijderen.

Als je een terugkerende afspraak verwijdert, worden de onderstaande opties weergegeven. Als iemand anders de terugkerende afspraak heeft gemaakt, worden deze opties niet weergegeven.
- Deze afspraak: hiermee wordt deze afspraak verwijderd, maar blijven de andere terugkerende afspraken behouden.
- Alle volgende afspraken: hiermee worden deze afspraak en afspraken in de toekomst verwijderd.
Amadea