Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom gaat mijn pc om de 2/3 uur automatisch uit?

na de eerste keer dat het gebeurde heb ik AVG laten scannen en die heeft 2 potentieel gevaarlijke threads verwijderd maar na 2/3 uur gebeurde het weer ligt het misschien aan racedriver grid want het gebeurde altijd als ik de de demo van racedriver grid aan het spelen was

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Dan worden er updates gedaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je computer word te warm en dan valt die uit heb ik ook vroeger gehad toen kon ik hen pas trug aanzetten toen het wat was afgekoeld maar probeer je computer ergens te zetten waar het lucht krijgt dus niet net passend in een kastje anders werken die ventilatortjes niet goed en word het warm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zelf zeggen te warm.
Haal je kast van de netvoeding, maak je kast los, haal al het stof eruit (bekijk de onderdelen ook voorzichtig maar demonteer niets!). Tussen de bladen van de ventilatoren en koelers zit ook altijd veel stof!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn laptop heeft er ook last van. snel te warm worden. na verloop van tijd veel stof in het binnenste. ik heb een extra ventilatortje naast de laptop staan (usb-aansluiting). die slaat aan als ik de laptop aanzet en geeft voldoende extra koeling, zodat het probleem zich niet voordoet zolang dat ding maar draait.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dan word hij te warm. Heb ik ook gehad. Misschien is je ventilator bedenkt met stof. Blaas er is in! Je zult zeker een laagje stof hebben daar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denekeijk de temperatuur van de CPU. Om zeker te zijn kan dit progje installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak eens een sensor logje zoals hier staat beschreven. Dan is er wellicht zo een oorzaak aan te wijzen. Oververhitting licht natuurlijk voor de hand tenzij het echt precies na 20min uitvalt.
http://pchelper.nl/hardware-kennisdatabase-72/wat-te-doen-bij-een-vermoedelijk-hardware-56052/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding