Hoe verplaats ik een mapje e-mails naar de harde schijf, met behoud vd oorspronkelijke ontvangstdatum?

Hoe verplaats ik een mapje met e-mailberichten naar mijn harde schijf, maar zorg ik ervoor dat de wijzigings- of aanmaakdatum niet verandert in de datum waarop de de mails versleep naar de harde schijf)? Ik wil de e-mails als losse gewone .msg bestanden (pdf zou nog mooier zijn) opslaan met behoud van de oorspronkelijke ontvangsdatum, en dus geen Outlook-gegevensbestand waarin alles verzameld is.

Heeft iemand raad?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (1)

Met het programma mail2disk kun je mails archiveren met de modificatie datum als verzend-datum in msg of pdf formaat.
drag&drop naar harddisk is een onmogelijke exercitie omdat je vanuit scripts o.i.d. geen statische data kan veranderen zoals de modificatie datum zonder hele erge trucs uit te halen....