Hoe kun je de ballonnetjes met opmerkingen aan de zijkant van een document mee afdrukken?

Vraagje. Ik moet mijn portfolio-opdrachten afdrukken mét de feedback van de docenten erbij. Maar die hebben ze vaak in ballonnetjes aan de zijkant geschreven. Als ik afdruk, vallen de ballonnetjes weg. Hoe kun je die toch afdrukken?

Toegevoegd na 1 dag:
In Open Office Writer

7 jaar geleden
in: Software
28K
Amadea
7 jaar geleden
Bedoel je in Word?
Snuffel
7 jaar geleden
Sorry, nee in Open Office Writer

Antwoorden (1)

Voordat u het document gaat afdrukken: Ga naar "Afdrukweergave en de bijgehouden wijzigingen en opmerkingen weergeven" de gewenste manier worden weergegeven in de afdruk.

Kies: "Wijzigingen en opmerkingen afdrukken voor een redacteur of andere revisor." Ga naar het tabblad Controleren en klik in de groep Bijhouden in het vak "Weergeven ter revisie op Uiteindelijke weergegeven opmaak".

Als de opmaak wordt weergegeven zoals u wilt, bent u gereed om het document af te drukken.

Klik op de Microsoft Office-knop linksboven en klik vervolgens op afdrukken.

Klik in het dialoogvenster Afdrukken in het vak Afdrukken op Document met opmaak en klik vervolgens op OK.

NOTITIES :

In Word wordt automatisch het zoomniveau en de afdrukstand gekozen waarin de bijgehouden wijzigingen het beste worden weergegeven in het afgedrukte document.

Als tekstballon zijn ingeschakeld, wordt het document verkleind zodat de ballonnen op de af te drukken pagina passen. Om de af te drukken pagina leesbaar te maken, kunt u ballonnen uitschakelen door in de groep Bijhouden op Ballonnen te klikken en vervolgens op Alle revisies in tekst weergeven. U kunt ook de afdrukstand op liggend instellen om de ballonnen en de tekst in een beter leesbare indeling af te drukken. Open het tabblad Pagina-indeling, klik in de groep Pagina-instelling op Afdrukstand en klik op Liggend.

Lees bijgaande link voor meer opties.
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
We weten echter nog steeds niet of de vraag wel over Word gaat. Vraagsteller reageert niet op mijn reactie...