Hoe maak ik adresstickers in Word, uit verschillende delen van een Excel adreslijst?

Ik heb een adreslijst in Excel staan, gesorteerd op straatnaam (eerst gesorteerd op straat, dan op verjaardag)
Nu wil ik hiervan adresstickers printen, gesorteerd op wijk (deze wijken verschillen per lijst, dus kan ik niet nummeren).

De bedoeling is dat Straat 'A', 'D' en 'G' bijvoorbeeld op één stickervel komen.

Hoe doe ik dat het handigst?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dan zou ik zelf de Excellijst eerst nog een extra kolom geven waarin dan komt te staan bij welke wijk dat adres hoort. Vervolgens de lijst opslaan als CSV-bestand. Dan ga je naar Word, kiest Verzendlijsten, Afdruk samenvoegen starten, Etiketten en de soort etiketten die jij hebt. Adressen selecteren, Bestaande lijst gebruiken, daarbij jouw Adresbestand opzoeken. Nu kun je aan- en afvinken welke adressen je moet hebben. En de voor het etiket benodigde gegevens vergelijken met de gegevens op jouw adreslijst.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100