Hoe maak ik adresstickers in Word, uit verschillende delen van een Excel adreslijst?

Ik heb een adreslijst in Excel staan, gesorteerd op straatnaam (eerst gesorteerd op straat, dan op verjaardag)
Nu wil ik hiervan adresstickers printen, gesorteerd op wijk (deze wijken verschillen per lijst, dus kan ik niet nummeren).

De bedoeling is dat Straat 'A', 'D' en 'G' bijvoorbeeld op één stickervel komen.

Hoe doe ik dat het handigst?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (1)

Dan zou ik zelf de Excellijst eerst nog een extra kolom geven waarin dan komt te staan bij welke wijk dat adres hoort.
Vervolgens de lijst opslaan als CSV-bestand.

Dan ga je naar Word, kiest Verzendlijsten, Afdruk samenvoegen starten, Etiketten en de soort etiketten die jij hebt. Adressen selecteren, Bestaande lijst gebruiken, daarbij jouw Adresbestand opzoeken. Nu kun je aan- en afvinken welke adressen je moet hebben. En de voor het etiket benodigde gegevens vergelijken met de gegevens op jouw adreslijst.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
het probleem daarbij is, dat de wijken elke lijst wisselen. Met andere woorden: dan blijf ik aan de gang met nummeren. Ik hoopte dat er een manier is om bijvoorbeeld regel 2-15 en 36-43 op één vel te krijgen?
Amadea
7 jaar geleden
Hoe bedoel je "op elke lijst"? Je hoeft maar één lijst te hebben als je maar van iedereen kunt zien waar ze bij horen.