Waarom zijn mijn afbeeldingen een JSON bestand?

Hallo,

Als ik mijn afbeeldingen wil bekijken zijn het JSON bestanden, zelf kan ik die niet aanpassen aangezien ik niet weet hoe dit moet. Als ik hier op klik opent hij het programma "Windows Photo Vieuwer" en geeft hij de volgende melding aan:

"Deze afbeelding kan niet worden geopend. Deze bastandsindeling wordt niet door Photo Vieuwer ondersteund of de meest recente updates voor Photo Vieuwer zijn niet geïnstalleerd."

Screenshot:

http://prntscr.com/bcjznm

Ook heb ik het al met andere programma`s geprobeerd te openen en is wederom niet gelukt.

Mvg,

NLbanaan

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Vreemde zaak, want json is inderdaad geen extentie voor een afbeelding, maar een meta-data extentie. Je kan de extentie van een bestand wijzigen door met je rechtermuisknop het bestand te selecteren en dam te kiezen voor wijzigen bestandsnaam. Het deel na de punt, in dit geval json dus, vervang je door een afbeeldingsextentie. Bijvoorbeelg jpg of tif of png Kwestie van uitproberen welke de juiste oorspronkelijke extentie was.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100