Waar kan ik vinden deze video effect en hoe heet ie?

Ik zoek al paar maanden lang deze video effect waar zo'n blauwe strepen bewegen in de video zodat ik kan als nieuwe laag in mijn video's gebruiken een layout dus. Wie weet dat? (Zie video)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Dat zijn lens flares. Een lens flare ontstaat als er een lichtbron onder een bepaalde hoek in de lens schijnt. Door de breking van het licht in de diverse lenzen in een objectief krijg je dit verschijnsel. Doorgaans is dit een niet gewenst effect, maar het wordt tegenwoordig vaak kunstmatig toegevoegd om een bepaalde look te geven aan videomateriaal.

Dit is een hele mooie plugin (voor After Effects) waarmee je talloze lens flares kunt simuleren: https://www.videocopilot.net/products/opticalflares/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik weet het niet zeker maar volgens mij is het onderdeel van dit programma
als ik de pagina bekijk zie ik iets dat er op lijkt
het is nog gratis ook maar of de effecten dat ook zijn weet ik niet ?

Toegevoegd na 6 minuten:
de ander link is misschien ook interessant voor je
capthavoc