ik zoek een programma voor Winmo om podcasts later te kunnen lezen op mijn mobiel.

Er zijn wel een paar programma's voor 'windows mobile', maar die hebben als nadeel dat ze de podcasts zelf niet gelijk opslaan.

Ik wil juist later de podcasts af kunnen luisteren, zonder dat ik ze dan (duur) alsnog moet downloaden naar mijn mobiel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Zou je ze niet op je PC kunnen binnenhalen met een geschikt programma en vervolgens via synchronisatie naar je mobiel over te hevelen?

Wanneer ze eenmaal op de PC staan zou je ze met de synchronisatie van Windows Media Player moeten kunnen overzetten.

Voor Windows zijn zat programma's te vinden waarmee je podcasts kunt binnenhalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja... het enige antwoord is het beste.
Maar mij ging het juist om een programma dat ik op mijn winmo telefoon kan gebruiken.