Bestaat er een progamma die alle foto's/filmpjes zoeken op je pc?

Een progamma die alle afbeeldingen, video's, .exe bestande oid vind op alle hardeschijven die op de pc is aangelosten?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
21.1K

Het beste antwoord

Dan moet je filesearch nemen, perfect in het zoeken ongeacht welke extentie de foto of video heeft. Eigenlijk zoals het was met XP.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, dat programma heet Windows Verkenner, je gebruikt het om je mappen in te kijken, daar kan je in de zoekbalk klikken en dan kan je bij "soort" zoeken op video of afbeelding of je kan intikken soort:=video of *.exe bij "Deze PC". En dan gaat verkenner alle schijven doorzoeken op die bestanden of bestandstypen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Picasa is een goed programma die alle filmpjes en foto's op je pc beheert.