Hoe kun je mappen synchroniseren op een tablet?

Hoe krijg je de mappen die je maakt bij KPN WEBMAIL via het internet ook te zien of op een Samsung Tablet?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Als je in de mailapp zit, kun je door op Postvak IN klikken om de mappenlijst te openen. Vervolgens kun je onder het desbetreffende mailaccount (bv. iemand@hotmail.com) op Alle mappen weergeven klikken. Je zou dan alle mappen van dat mailaccount moeten zien.