Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om een afbeelding te plakken over meerdere pagina's in word 2013?

Ik heb een excel document dat toe moet worden gevoegd aan word 2013. Alleen is het niet goed leesbaar als het op 1 pagina wordt gezet. Ik verwacht dat het excel bestand ongeveer 3 pagina's zou beslaan van word 2013. Maar als ik nu een afbeelding invoeg, en de afbeelding 90 graden draai, blijft de afbeelding maar op 1 pagina.

Weet iemand hoe ik de afbeelding over meerdere pagina's kan weergeven?
Voor het document is het noodzakelijk dat dit excel document niet als bestand, maar als afbeelding weergeven wordt.

Hoor graag van jullie!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
5.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat is helaas niet mogelijk. Moet je het persé in word hebben? Maak anders je document in excel. Nog een optie is om het excel document op te slaan als pdf, en dat pdf bestand te openen met word. Ik weet niet of, en hoe mooi het word, maar is het proberen waard. Mocht het niet lukken wil ik wel een keertje via teamvieuwer mee kijken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding