Mijn hotmail account is geblokkeerd. Er zou een code dan naar dezelfde mail worden gestuurd maar ik kan die account maar niet openen? Wat nu?! HELP!!!

Als ik mij wil inloggen is dat niet mogelijk doordat mijn account is geblokkeerd van hotmail! Dan moet je een aantal stappen doorlopen en dan zou je een code moeten invoeren die naar diezelfde mail adres is gestuurd. Maar hoe kan ik nou die code bekijken of invoeren als ik niet in mijn mail account kan?!?!?!?! HELUP

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2K

Antwoorden (4)

Dan had je een alternatief mailadres moeten opgeven he. Nu is er niks meer aan te doen, behalve een nieuwe mail aanmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een hotmail account aanmelden, moet je een e-mailadres invullen waar het nieuwe wachtwoord etc.. word heen gestuurd. Dus zou het niet naar een ander emailadres gestuurd worden?
Je kan ook eventjes een mailtje naar hotmail sturen (of bellen ;) )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tjah, had je dat moeten doen toen hij zich registreerde he. Mailen of bellen werkt niet hoor voor je ww.
Je kunt als het goed is ook je een nieuw wachtwoord zelf kiezen door een geheime vraag te beantwoorden. Dan gaat het niet via het mailbericht, maar online.
Bij mij wel tenminste. Succes verder.

Toegevoegd na 5 minuten:
Op dit scherm je hotmail account invullen en dan wachtwoord vergeten aanklikken. Als het goed is kan je dan door het beantwoorden van een geheime vraag toegang krijgen tot een scherm waarop je een nieuw wachtwoord kunt kiezen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Op dit scherm je hotmail account invullen en dan wachtwoord vergeten aanklikken. Als het goed is kan je dan door het beantwoorden van een geheime vraag toegang krijgen tot een scherm waarop je een nieuw wachtwoord kunt kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ik moest een telefoonnummer invoeren en dan werd ik gesmst en ik kon alleen maar naar mijn mail kijken. Kijk eens goed of jij dat mischoen ook kan